İSMMMO Yönetimine Adayım

????????????????????????????????????

1981 yılında başladığım muhasebecilik hayatımı bugün Serbest Muhasebeci Mali Müşavir ve Bağımsız Denetçi olarak Gaziosmanpaşa’da sürdürmekteyim. Uzun yıllardır İSMMMO üyesi olarak sürdürdüğüm ilişkiyi bu kez yönetici olarak sürdürmek istiyorum.

Meslek camiamızda 27 yıldır yapılmayanları yapacak olmanın hazzı ve heyecanı ile hazırlandığımız seçimler öncesi tüm hemşerilerimi ve dostlarımı 26 Mayıs Perşembe günü Haliç Kongre Merkezinde yapılacak İSMMMO’ya Yürüyüş Gecemize bekliyorum. Sonra da 28-29 Mayıs’ta Lütfü Kırdar Kongre Merkezinde yapılacak genel kurula davet ediyorum. Tüm meslektaşlarımı ve dostlarımı aday olduğum Meslekte Birlik Grubuna (dolayısıyla şahsıma) oy kullanmaya davet ediyorum.

yku

ÖZGEÇMİŞİM

1960 yılında Tirebolu’da doğdum. İlkokulu Tirebolu’da bitirdikten sonra ortaöğrenim için 1971 yılında İstanbul’a geldim. Vefa Poyraz Lisesi’nde bitirdiğim 1978 yılında İ.Ü.İktisat Fakültesine girdim. Sivil toplum çalışmalarım 1977 yılında Milli Türk Talebe Birliği’nde başladı. MTTB Orta Öğrenim Komitesi Başkanlığı ve Genel Merkez Yönetim Kurulu üyeliği yaptım. 1978- 1982 yılları arasında İ.Ü. İktisat Fakültesi Öğrenci Derneği yönetim kurulu üyeliğinde bulundum. 1999-2004 yılları arasında bir dönem Fazilet Partisi listesinden Gaziosmanpaşa Belediye Meclis Üyeliğine seçildim. Bu süre içinde çeşitli komisyonlarda başkanlık ve üyelik ile bir yıl encümen üyeliği yaptım.

1981 yılında başladığım muhasebecilik mesleğini mali müşavir olarak Gaziosmanpaşa’da sürdürüyorum. 1990 yılında Birlik Vakfı bünyesinde kurulan Muhasebeciler ve Mali Müşavirler Meslekte Birlik Grubu’nda mali işlerden sorumlu başkan yardımcılığı görevini üstlendim. 2005 yılında İstanbul Mali Müşavirler ve Muhasebeciler Derneği’nin kurucuları arasında yer aldım. Derneğin 2005-2011 yılları arasında muhasip üyeliğini yaptım. Halen bu derneğin denetleme kurulu üyesi olarak görev yapmaktayım. Türkiye Gönüllü Teşekküller Vakfı’nda İstanbul Mali Müşavirler ve Muhasebeciler Derneği’ni temsilen mali işlerden sorumlu başkan yardımcılığı yaptım.

1993 yılında başladığım yerel dernekçilik faaliyetini Tirebolu Kuzgun Derneği Başkanı olarak 2001 yılına kadar sürdürdüm. Giresun Dernekler Birliği Basın Komisyonu üyeliğinde bulundum. Daha sonra komisyon Giresun Medya Platformu adı altında örgütlendi ve bu platformun Genel Sekreterliğini yaptım. Halen başkan vekili olarak görev yapmaktayım. Tirebolu Dernekler Federasyonu kuruluş çalışmalarını başlattım. Bir grup arkadaşımla başlattığımız çalışmalar neticesinde 8 Haziran 2008 tarihinde federasyonu kurduk. Tirebolu ve İstanbul’da bulunan 22 dernekten 18’ini federasyon bünyesine katmayı başardık. Bir dönem(2008-2011) federasyonun genel başkan yardımcılığını yaptım. Halen Giresun Federasyonu yönetim kurulu üyesiyim.

Birçok internet sitesinde editörlük ve yazarlık yaptım. Mesleki internet sitelerinde ve yerel gazetede yazılarım yayımlandı. Giresun ve ilçeleri ile ilgili yaptığım mahalli haberlerim ilgi çekti. Ekonomi ile ilgili çeşitli haber ve makalelerim yazılı basında ve internette yer aldı.

2004 İSMMMO Genel kurulunda seslendirdiğim “Oda Seçimleri ve Seçim Sistemi” konulu yazım meslek camiasında büyük yankı uyandırdı. Kanun yazımında bizzat bulunduğum Nispi Temsil Sistemi ile ilgili değişiklik teklifi, 2006 yılında Maliye Bakanı Sayın Kemal Unakıtan’ın talimatıyla meclise verildi. Değişiklik 2008 yılında yasal sürecini tamamlayarak 3568 sayılı Serbest Muhasebecilik, Serbest Muhasebeci Mali Müşavirlik ve Yeminli Mali Müşavirlik Kanununda Değişiklik Yapılması Hakkında 5786 Kanun 26.07.2008 tarihinde yayınlanarak yürürlüğe girdi.

Meslek hayatım boyunca sayısız mesleki seminer ve panel yönettim. Meslekte Birlik Grubu’nun düzenlediği ve Eski Maliye Bakanı Sayın Kemal Unakıtan’ın katıldığı Maliye Politikaları Paneline ve Maliye Bakanı Sayın Mehmet Şimşek’in katıldığı Yeni Türk Ticaret Kanunu ve Denetim konulu panele katkı sağladım. 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu hazırlık sürecinde İTO ile İstanbul Muhasebeciler ve Mali Müşavirler Derneği’nin ortaklaşa düzenlediği seminerin düzenleyicileri ve konuşmacıları arasında yer aldım. TV5 Televizyonunda dört yıldır Arzihal isimli haftalık sosyal güvenlik programının moderatörlüğünü yapmaktayım.

Evli ve dört çocuk babasıyım ve İstanbul Gaziosmanpaşa’da yaşamaktayım.

İSMMMO Yönetimine Adayım” üzerine bir yorum

  1. Bagımlı çalışan smmm’ler neden ayrıca kendilerine bağımsız büro açamıyorlar?

    Adam işyeri açıyor gidip aynı anda başka iş yapıyor veya oraya bir müdür alarak işlerini yönetiyor neden bağımlılar aynı zamanda bağımsız işyeri açamıyor?

    Neden mali müşavirken aynı zamanda başka bir işyeri misal kafe açamıyoruz? Bunu neden eş dost üzerinden yapmak zorunda kalıyoruz?

    Bunların önündeki engel olan 3568 sayılı kanunu değiştirmek gerekmez mi siz bunları vaad ediyor musunuız?

Yorum bırakın